Saturday, June 30, 2012

new anis aqeela..


hye..come with new story..tengok tittle aku?NEW ANIS AQEELA..kenapa?tak caye ek?baik caye sebab aku sendiri sebagai tuan punya badan pun baru caye tadi...huhu..mesti tertanya-tanya kan apa yang baru sangat tu..sabar la..shock aku pun tak hilang lagi ni..oke,dimulakan dengan bismillah..dengan ini aku mengisytiharkan bahawa aku da chubby!!(actually tak nak ngaku gemuk..chubby nampak lawa kit ayat tu..hahha)ouh my gosh!!patut la aku sekarang pakai tudung nampak bulat sangat muka aku,,oke aku kena redo..tapi ingin aku memaklumkan bahawa,chubby aku tak lama ye..harap maklum sebab bila balek pahang,aku dengan sendirinye akan kembali kepada asal..so,jangan nak sorak sangat la kan..haaha..masyeh.. :P
mana taknya kan,keja aku masa shortsem tu pun,makan tido makan tido..memang la ajaib kalau tak naik kan..huhu..oke,dengan ini aku mempersembahkan gambar aku yang comel lagi menawan hati (saje nak perasan lawa) dekat korang k...jeng jeng jeng (sound effect drum)

tadaaaa!!!inilah hasilnya setelah sebulan lebih menjadi pemalas..


non edit

ha?can u see that??nampak tak beza dia??ketara kat muka kan?oke,aku perasan tu..tak pe..jangan risau..anis aqeela ada jalan penyelesaiannya..kpeacee!!just wait and see..

truely yours,
anis aqeela aziz

0 comments: