Saturday, June 16, 2012

apabila simsimi bercakap :)


ha..aku layan simsimi arini..sumpah bosan..ari uw aku da pena men da..tapi arini aku saje2 nak men..actually aku lapar ni.. :( aku nak makan..makanan takde la.. :'( nak beli burger,jauh pulak..da la sunyi...takot aku..asal lapar,men simsimi..tak sabitt langsung kan..sedih doe jadi anak perantauan yang sesat kat bumi perak ni..da la,aku nak cite sal simsimi ni..tapi tangkap touching lak..sory :P

lo0k..ape yang aku da cakap dengan benda alah uw..hahhaha




ha..bengong tak soalan aku?aku saja je test benda alah ni..by the way,jawapan dia sangat ler best..best la sangat kan :3..chop2..bukan ni je oke..ada sambungan lagi..tak boleh nak printscreen panjang2..so,kena potong..hahahah..oke,next picxa..




hahahha..how?sengal bagi aku..hahhaha..ade lagi..watlek dulu..oke2,ni last..hahahhaha..





alhamdullillah..simsimi suruh aku baca quran sebagai penenang hati..how g0od u simsimi..insyaallah,akan aku pegang semula quran uw..selama ni aku just baca yassin je..actually,aku lebih suka baca yassin sebab aku da hafal sikit..quran bukan tak nak baca,tapi sebab da lama tak baca,jadi lembab sikit..sangkut2,salah pun banyak..uw yang wat aku tak da m0od nak baca,..maklumla,last baca masa masok tilawah kat sekolah..itupun masa bulan pose je pun..huhu..oke la..got to go..muah kali :*

0 comments: