Tuesday, July 3, 2012

yeah!!itu ialah kami!!


hye2..kat atas da wish hello,so aku nak wish hye la pulak..huhu..see my tittle..oke,da tengok kan?who's KAMI??mesti korang tengah berkirakira dalam otak sape la manusia yang bakal aku sebut ni kan??how sweet..masyeh sebab memeningkan otak korang meneka sapa empunya diri 'KAMI' tu.. ;)
da la,tak payah nak sengal sangat buatbuat mikir kan sebab aku agak korg bukan mikir pun sebenarnya..oke,faham..touching 1 saat.hahhaha..oke la,KAMI tu means MY SIBLINGS..ehehe..siblings aku ada 3orang je..ni la pixca kami..

which me?
ha..yeah..itu ialah KAMI..aku anak 1st..tapi tak tau la kenapa pix aku ada kat bawah..sejak bila aku turun darjat aku pun tak tau..=='
so,which one of them is me??sape da kenal aku sejak dari tadika ofcourse lerr da dapat tangkap kan..=='
oke,redho..nak tengok tak perbezaan pix kami dulu dengan sekarang??actually pix yang aku bagi tadi,semua pix lama..mase kecikkecik dulu..sekarang aku nak show off pix yang membezakan yang dulu dan sekarang..atau senang cerita sangat..setelah masingmasing da besar.. (besar la sangat ==')

okeoke,aku da tak nak tangkap touching lagi..jom tengok pix lain..aku tunjuk ekut sape yang lahir dulu oke..ofcourse la aku kan as anak sulong..bagi yang tak kenal lagi sape aku kan,aku introduce sekali oke..nama aku noor anis aqeela..tapi aku lebih suka orang panggil aku anis aqeela..sebab kalau tambah noor rasa cam panjang sangat je..huhu..umur aku 19..(act tak sampai lagi 19)
so inilah hasilnya selama 19tahun aku hidup..



yeah..itu adalah aku..so,sekarang pix yang 2nd..adik perempuan aku..nama dia noor anis afieda..see??nama kami sama kan??just tukar belakang je kan??sila take note oke..jangan tertukar nama kami..umur dia 16tahun..(sama cam aku,act tak masok 16 lagi)walaupun orang cakap kami kembar,dengan nama sama lagi..1 je yang membezakan kterorg ialah,dia agak garang dari aku..susah nak ajak coutim.sumpah betul!



see??korg nampak tak lesung pipit dia yang duduk kat bawah bibir tu??sila guna kanta kalau tak nampak jugak oke..lesung pipit tu lawa oke bagi aku..kjelesss!!=='
sekarang aku nak tunjuk pix last dalam adik beradik aku..that's my hero!!salah seorang wakil tunggal anak lelaki dalam famili aku..hehehhe..nama dia muhammad aidid zaquwan..pliss jangan tunjukkan muka korang yang selengge tu sebab terkejut dengar nama adik aku yang sorang ni.. (perasan)serious,memang nama dia camtu..tak ada kena mengena antara yang hidup juga yang sudah meninggal dunia..hahhahah..


alorh,dalam pix ni tak nampak tahi lalat kesayangan dia yang duk kat atas bibir tu..huh,tahi lalat tu la yang menyebabkan 1 famili aku + famili besar aku tak larat nak layan dia bercakap..omeyh sangat..(bayak mulut) ==' lupa nak bagi tahu,umur dia 9tahun..beza 10tahun dengan aku..heheh..dia kalau da mula call aku,mintak macammacam..dia pikir aku kerja agaknya bila stay ipoh..tak tahu aku guna duit PT..haish,naseb badan,..that's all for my presentation ( ececey,rasa cam tengah present pulak depan miss) :)


truely yours,
anis aqeela aziz