Friday, November 16, 2012

R I N D U R I N D U R I N D U!!!


tak nak says pembuka ayat..just nak jerit, SAYAAAAAAAAAAAA RINDUUUUUUUU AWAKKKKKKK TAHAPPPPPPPPPP GABANNNNNNNNNNNNNN!!awk boleh dengar tak?tak dengar kan?ye saya tahu tu sebab 1stly,saya just tulis dekat blog je bukan jerit..2nd,sebab awak tak pernah ambik tahu pasal saya sekarang..kan?

awak sedar tak yang awak tu da buat saya gila?meroyan pun boleh jadi..da dua kali saya kena camni..sakit tahu..bodoh sebab saya suka awak..bodoh sebab saya kasi awak pecahkan kubu hati saya..bodoh bagi awak menang tanpa bertanding dengan saya..dan paling penting bodoh bagi saya turunkan ego saya untuk awak..WTH!!saya rasa saya da cukup kuat untuk hadap lelakilelaki yang sweet talker macam awak..tapi lepas jumpa awak,saya rasa saya belum cukup kuat lagi.sebab dengan sekali jumpa je,saya tahu saya bakal kalah kali ni.sebelum ni saya cukup senang jatuhkan semua lelaki yang cuba pecahkan kubu hati saya..tapi dengan awak,ouh shit..tak payah pecahkan pun,saya dengan rela hati bagi awak masuk..siap guna pintu utama lagi..damn =='

kenapa saya cakap saya bakal kalah?sebab saya rasa lain bila tengok awak depan mata..1st time jumpa malam tu,saya rasa lain..padahal sebelum jumpa awak,ramai je lelaki yang keluar dengan saya.tapi tak ada sampai buat saya jadi sewel camni..dengan awak,penyakit meroyan datang balek..sama cam dulu..tapi awak punya effect tak kuat cam yang sorang lagi..maybe sebab kita baru je kenal.baru 2bulan kan?so,tahap meroyan saya,tak sampai tahap kritikal lagi..awak,saya nak tanya boleh??kenapa awak buat saya camni??awak da tahu saya jauh dari awak,kenapa awak still nak kenal saya?still bagi ayatayat manis dekat saya?ye,mulamula saya layankan je ayat mengarut awak tu..sebab saya pikir kita just baik dalam fb dan fone..saya tak terpikir langsung untuk jumpa awak.

dan lepas jumpa..lain yang jadi..ouh shittt!!dari seorang yang cukup ego,saya boleh jadi lembut hati..ini sangat menyakitkan jiwa ==' entah dari mana feeling sengal ni datang..cam sakai je..sangat sedih + sakit..rasa cam kena game..jadi bodoh sebab lelaki untuk kali kedua?rasanya sangat sweet like a candy.. ==' saya hidup,then mati lagi..thankies sweety :) betul la orang cakap,dalam sweet ada sour..then be a salt..for ur information,saya memang kaki melayan..saya mengaku.jujur.kalau tak,camne kita boleh kawan kan.tapi layanan saya terhad untuk fb + twitter sahaja.untuk face to face,saya hanya layan orang yang saya kenal dan orang yang bercakap dengan saya.bagi on the fone,akan dapat maki dari saya.tak percaya?try sekali call saya guna fone lain.tengok cara saya layan..sama tak macam awak test saya guna account fb lain tu.masa guna fb tu,saya cakap baikbaik je kan.bak kata awak,"melayan jugak".saya ingat ayat awak tu.tapi dalam fone style saya lain pulak.saya layan sebab saya bosan.bukan sebab saya nak permainkan hati orang..wall saya penuh dengan jantan bak kata awak kan.memang la sebab mereka kawan saya..yang mana tag nama saya,semua kawan saya kat pahang.yang wish thank sebab approve,just kawan fb.awak cakap kalau awak like tanda awak jeles.then jeles saya awak kira tak?tak kira kan? :)

saya selalu stalk awak..serius.tapi selalu makan hati tengok wall awak.bukan setakat wall je,segala ape yang awak da buat saya makan hati.saya stalk sebab nak update pasal awak.nak tunggu awak contact saya sangat la lambat lagi kan?awak akan datang dan hilang secara tibatiba.tahu tak saya macam orang bodoh tunggu awak?ouh,sangat heaven tunggu halimunan macam awak ni. ==' tapi da selalu kena camni.saya da selalu digunakan untuk melayan lelakilelaki yang kebosanan macam awak.saya bakal dicari bila bosan,bakal ditinggal bila gembira.sangat masak dengan perangai macam ni.sebab tu saya layankan je.selagi saya tak ada couple,saya akan layan.dont worry.saya ingat lagi,awak cakap awak malas nak contact selalu sebab nanti bosan.oke alasan accepted sebab,saya pun camtu jugak.but atleast boleh kan awak tanya khabar saya cam dulu.saya pun student jugak.buzy jugak.tapi ingat je dekat orangorang.saya malas nak contact awak sebab nanti nampak macam terhegehhegeh dekat awak.malu siakk.nampak cam bodoh.bukan cara saya untuk terhegehhegeh depan lelaki.itu bodoh.kalau suka,saya pendam je tapi dari cara saya,awak boleh detect.

hey,ini message awak yang buat saya heaven a minute.dan saya tahu,awak just sekadar balas..not in true feeling kan?tak kisah sebab da biasa kena camni..nak tahu,message starting tu,kawan saya yang tuliskan.saya tak nak message awak even saya rindukan awak masa tu.sebab saya tahu awak reply camne,dan reply awak tu bakal buat saya sakit hati.so,saya kasi la kawan saya message sebab dia excited suruh saya message awak bagitahu saya rindu awak.but ape yang dia tulis tu,memang itu yang saya rasa.jiwang kan?tu la,cam bangang je jiwangjiwang ni. ==' harry,awak cakap kawan dengan someone special tu sama kan?tak sama tahu.pliss la jangan cakap camtu lagi dekat perempuan lain harry..sebab bakal buat dia terasa.macam bagi harapan.cakap direct je.direct lagi bagus dari awak main kiaskias ni.atleast dia tak sakit sangat kalau awak sendiri yang cakap.kalau orang lain yang cakap,cukup makan dalam.. :) nak jaga hati orang pun,kena bertempat kan.. :)








see??saya kalau da obses dengan seseorang,saya akan buat apa sahaja untuk puaskan hati saya..jangan risau,saya tak kan buat gila..saya just buat untuk hilangkan rindu dekat awak.saya waras lagi..harap maklum..mesti awak rasa saya sengal kan?saya pun rasa benda yang sama..cam bodoh je buat camni..tapi that's a reality.saya confirm awak akan takut untuk jumpa saya.hoho..tak kisah..saya nak awak tahu,awak da berjaya buat saya jatuh melutut..well done..(Y) tak nak kasi saya curi gambar awak lagi,sila block saya.. ;) mintak maaf sebab suka buat awak pening layan saya kalau saya mula buat perangai dengan awak.itu hanya lakonan sematamata..saja nak tengok cara awak handle masalah yang saya buat..nice..cool je..keep it up.sorry ;) mintak maaf jugak sebab kacau awak guna fb kawan2 saya. i love to test you ;) macam biasa kirim salam dekat bakal kakak ipar ye senior! ;)

Siapa pernah baca DIARI SEORANG LELAKI yang PRETTY UGLY pernah tulis suatu ketika dulu?Sweet kan?Macam tulah perasaan yang saya rasa sekarang ni.JUJUR saya mengaku yang awak antara teman yang istimewa bagi saya malah lebih istimewa dari kumpulan RADJA.AZLAN & THE TYPEWRITER cakap,teman istimewa itu adalah satu ANUGERAH yang sangat bernilai dekat kita.Tapi YUNA cakap,kalau kita jadi PENAKUT untuk luahkan perasaan kita,sampai bila-bila pun kita takkan dapat tengok siapa di CARTA HATI kita macam NAJWA LATIFF selalu buat.Tapi saya hanya insan biasa.Dan saya hanya perlukan SEDETIK LEBIH masa untuk menyesuaikan diriku dengan keadaan ini seperti mana ANUAR ZAIN lakukan kepada pujaan hatinya.Sungguh saya takkan pernah melupakan KENANGAN TERINDAH sepanjang perkenalan kita bersama bak kata SAMSONS.CUKUP INDAH waktu-waktu itu bak kata ALIFF SATAR.Jika wujudnya jodoh antara kita,biarlah takdir dan waktu yang menentukan.Tapi kalau awak bertemu dengan TEMAN PENGGANTI yang lebih baik seperti BLACK,jagalah dia seperti mana awak pernah jaga saya.Jangan sesekali menyakiti hati dia.MUNGKIN NANTI bak kata PETERPAN,kita akan berjumpa lagi suatu hari nanti.Tapi buat masa sekarang,biarlah RUANG RINDU mengisi hati kita bak kata LETTO.Semoga segala MEMORI TERCIPTA antara kita menjadi saksi hubungan kita bak kata SHILA HAMZAH.Terima kasih kerana telah menjadikan salah satu KISAH DONGENG saya menjadi kenyataan seperti yang STACY lalui.Terima kasih kawan.


truely yours,
anis aqeela aziz


2 comments:

eyqa said...

hahahaha...

ciQ niniz mari said...

ala,camne kak zue boleh on9 blog time camni ni..adoii..malu la sy ==' balek phg,tutup muka..hoho