Sunday, November 25, 2012

kechik itu comel!!


hey,hey dan hey lagi..hye,hye dan hye lagi..hoi,hoi dan hoi lagi..ayat sapaan yang selalu aku guna kan?kali ni nak tukar pulak..assalamualaikum,assalamualaikum dan assalamualaikum lagi.. :) nampak cam nice pulak guna salam *angkat bakul sendiri* da 3hari berlalunya final exam aku..soalan boleh tahan mencabar daya ingatan aku..untuk main course aku,programming tu..rasa macam sem ni tak belajar apaapa..ya Allah..susahnye tak payah cakap la..rasa down terus masa tengok soalan dia.aku da berusaha sedaya upaya aku.dan aku tinggal bertawakal..tawakal dengan result aku.mudah-mudahan aku lulus..aminnn..tu baru intro oke..

ni mukadimah..hahhaha..padahal intro dengan mukadimah sesuatu yang sama maksud tapi ejaan lainlain je..hoho..actually aku nak update tentang kawan aku ni..dia sibuk suruh aku update pasal dia.ni mesti kes jeles ni sebab aku da update banyak tentang orang lain tapi tak update tentang dia..hahah..sebelum final,dia da request mintak aku update tentang dia time cuti nanti.pastu masa nak naik teksi pun dia pesan lagi..haish,ingat aku jenis pelupa ke?adoiii ==' ace awokawok tengok tajuk entry teman kali ni.. "KECHIK ITU COMEL!!" yes..kechik itu refer kepada aku,ain dan ayu..dalam rumah aku,just kami bertiga je yang kechik lagi comel..tak nak ngaku pendek =='

dan kami sekechik yang gila snap..hahha..semua orang da tak larat layan kerenah kami..lagilagi si yuharnis dan si syaza..diaorang je yang tahan layan kerenah kami bersnapping..hahhah *masyeh*
entry kali ni lebih difokus kepada ayu oke..sebab ain da banyak aku update.nama sebenar si ayu ni,nur hidayu binti mohd nasir.. *eyh,betul ke nama bapak kau?* kalau salah soryy..aku just tau pakcik nasir je.hohoho.dia ni,da ade pakwe tau.pakwe dia aku tengok da macam laki dia da.support belanja dia kat ipoh,amik dia balek.antar dia balek semua.ha,cam husband kan?tu la..nama laki dia syah.aku pernah jumpa beberapa kali je..semua sem 2 punya cite.sem 3,tak jumpa,

bukan nak mengutuk tapi nak mengata..hahhaha..perangai minah ni..bapak teruk.keje melalak je dalam bilik.kalau orang tengah syok fokus hadap lappy,dia boleh pulak duduk atas belakang orang.sepak terajang,heret masuk bilik,semua keje dia.duk mengacau orang je..pastu suka gaduh dengan laki sendiri.tak faham aku.bila laki buzy buat keja,mula la meroyan.bila laki duk mengacau dia,dia punya maki,hebat..hahhahah..tapi aku suka dengar dia menyanyi..sama level dengan ella kot.uyooooo..gua puji lu ni.hahhah..kasi upah sem 5 ek.hahah.dia suka makimaki orang.ha,boleh lawan aku la kan.dia jugak sangat setia dan dengar cakap laki dia.laki dia tak bagi keluar,then dia tak keluar la.ye la,kalau dia buat babei,jap g tetibe je laki dia ade depan rumah.hahhah..pengalaman tu..kan ayu? ;)


this is ayu.ayu ni,orangnya hitam manis..sweet gitu.eyh,aku puji ayu?sungguh tidak ku sangka..OMG!! hahahha.aku panggil dia seinci.sebab dia tinggi seinci je dari aku.hahhah..tengok badan dia..lebih kurang je size aku kan?tu la,kami selalu pinjampinjam baju.biasa la,sharing is caring. ;) persamaan kami,kami kena penyakit yang sama..gastrik.kami je yang tak boleh makan pedas.kesian kan..tapi tak pe,kami bahagia..hahhah.*oush cam merapu je* tapi dia ni matang sikit..aku selalu cite masalah aku dekat dia.kalau yang membabitkan masalahmasalah lelaki la.sebab dia da ada couple,so mesti banyak pengalaman..masyeh kawan :) sayang kau :*

untuk ain aku nak open pasal ape ye?sebab dah banyak cite pasal dia aku da buat..aku just nak cakap,yang ain ni orangnye slowly je..but pandai masak.kalau dia masak,tak sah kalau tak pedas..nama pun orang nogori kan.yang pasti tentang dia,dia masih single..lai lai adjust dia..hahahh.korang ingat tak muka ain camne?kalau tak ingat meyh aku recall balek muka dia oke.wait a minute,


yeah..itu iyalah ain..nama sebenar dia nur ian binti ismail.hot dia ni..kan ain?sebab ramai orang ajak dia couple.nampak tak dia keHOTTan dia disitu..kalah aku..hahhahha..nice kan??biasala..kawan aku..lallalla..jom aku tunjukkan aksi kami bila bersnapping..kami suka buat pose yang sama..see,





how??comel kan kami..masyeh.. *oke gedik* kami pantang berjumpa dan pakai baju sama colour.mula tangan tu gatal je nak cari orang tolong snap kami..heheh..camna la kita after abis belajar ek?memang tinggi ni still camni kah?atau badan tu da naik? = =' tinggi naik,oke itu heaven..tapi badan naik..itu hell = =' baru 3hari tak jumpa korang tapi da mula rindu..nak lawan cakap la,dengar korang bising la..abis sem,ayu kau da janji nak jadikan aku pengapit kau kan?sila tunaikan janji anda ye..hahahha..ain,kau pun oke..sebab aku rasa cam aku yang last sekali kawen antara kita ni..hahahaha.abis sem jangan lupa aku tau.. *sedih pulak* da la,aku da penat mengarut..ayu,cite cam tak best je..kan ain?nampak sangat aku benci kau..hahhaha *gurau* got to go.daaa

truely yours,
anis aqeela aziz






1 comments:

nany_syah said...

kau sengal kan ! tapi rindu kau pendek !:)